instagram

Wednesday, April 11, 2012

kemas laman

salam all :)

Dah lama bersurirumahtangga tudiaa baru sempat kemas laman umah..
kalo x sebelum ni..haishhhh berhabuk je kat depan tu..sapu2 sikit2..

ntah cemana mud nak kemas tetiba datang..terus kemas2 dan mop lantai depan tu..
meja lepas yg berhabuk dilap2 dengan detol :)

akhirnya terus nampak mcm meja baru beli kekdahnya lepas dikilatkan..mueheheh ;p
lapik tikar lama kat luar tu..haaa dah bole lepak2 nely pun bole nek beskal xpayah pakai kasut pun..ecehhh..

setiap pagi saya akan cuba rajinkan diri untuk mop lantai tu..sbb bukan jenis lantai yg berkilat ke apa,cepat berhabuk dan kotor..kene selalu lap..

yela tunggu budget ada baru bole letak tile ke apa kasi cantik skit lantai luar tu..;p
(ehem ehem sambil jeling manja En.J..;p)

walopun baru mop tapi masih nampak kesan2 habuk ..kene lebih giat mop..;p
buaian tempat En.J merokok, kerusi lepak tempat saya mengumpat dengan akak sebelah..;p

11 comments:

susulemakmanis said...

cantik umah=)

Cik tikah said...

cantiklah buaian kak shark :)

Farah Shamsudin said...

nak mengemas rumah ni memang kena ade mood juge kann..

adarnadzmie said...

rajinnyer mama naely ni kan..hehe:)

shark said...

cik tikah : hahah..bole la buat duduk2 minum kopi ;p

kak normi : kene rajin kak sbb dah suri rumah kekdahnya ;p

M@W@R Q@SeH said...

rajinnya dia...cntik buaian tu :)

::NureeN:: said...

cantiknya laman.. jeles aii

.: iEyLa :. said...

huwaa...xpandang lantai tu..
lebih tertarik dgn kasut merah tu..auwwww... :p

tiefazatie said...

wah..sgt kenas..hee

Izan Ishak said...

wahhh... cantiknya buaian n tempat lepaks tu...

eima fatima said...

Assalammualaikum. Kat mana ye nak beli kerusi meja ni? Cantik dan simple. anggaran berapa ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...