instagram

Tuesday, March 27, 2012

Melaka Day 2 - Kota A Famosa

salam all :)

Hari kedua2 jalan2 kat kota A famosa plak..kawasan pun kecik je..lepas ambil gambar, jalan2 pulak kat kereta kebal dan kereta lama :)

berdekatan dengan kota A famosa tu ada pulak bangunan lama muzium kesultanan melayu melaka..:)
memang best masuk sana..:)

pasni saya letak gambar kat istana tu..layan dulu gambar kota A famosa ni:)

7 comments:

adarnadzmie said...

cewahhhh posing sakan shark n nely kat depan a famosa dan depan keter polis tu yer..hihiii

.: iEyLa :. said...

hurmm..ni memang en.hb tukang amik pic je nih...
bestla akk ngn nely ek.. :p

Mama Likha said...

adeh ! malikha dh byk kali gi melaka tp tk jejak lg tmpt2 sejarah mcmni huuuu untung nely !

Cik tikah said...

dh lama x pergi melaka. macam bestlah pulak :)

Farah Shamsudin said...

bestkan g Melaka.. rase macam nak repeat balik je.. banyak lagi tempat bersejarah tak jejak lagi nii..

Aida Omar said...

dah lama gila tak pergi tempat nie.. last pegi umur 7 tahun kot.. sekarang dh 20 an.. huhu.

*comey budak pmpn tu.. alolo..

NURULHANIF said...

wah bestnya g jejalan melaka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...