instagram

Saturday, March 24, 2012

Melaka Day 1- malam naik river cruise

salam all :)

Lepas je balik dari melawat gereja St Paul kami terus balik ke Hotel..hotel malam pertama kami dok ialah Grand Continental..rehat sekejap..mandi dan tidoo..

Letih sungguh ..

Dalam pukul 5.30 petang, saya nek tingkat 10 hotel, bawak nely mandi pool..:)
pak die je melayan..mak die malas nak berendam..rasa mcm air kolam itu kurang bersih ;p

habis mandi2 terus nek bilik solat maghrib dan bersiap2 nak kuar makan malam plak..

malam pertama kami makan malam kat nasi lemak antarabangsa je..nak pegi makan asam pedas malam2 pelik pulak..esok2 la..

so nyer jenjalan kat Dataran Pahlawan Melaka nampak nasi lemak antarabangsa ..singgah makan je la..perut pula sudah lapar..gambar mkn2 mak tunjuk kemudian jela yer..;p

habis makan tetiba nely mengamok mau naik beca plak..hadoi..layan je..letak die atas beca tu amek gambar..mahal la nek beca,mak kan kedekut kekdahnya..;p dekat2 pun cas sampai 10-15hengget..nan ado aku nak nek..

jalan lg baik..bakar jugak lemak yg dok ternak ni ;p

Habis melayan nely nek beca..kami ke river cruise :)
ni paling syok (eh pehal maknye lak hover ;p)..mase nek river cruise ni nely dah tertidur..ngantok sangat gamaknyer..

dah masuk je dalam bot, saya kejutkan nely..terus bangun tengok kolam katanya ;p

bayaran nek bot ialah RM10 tapi kene tunjuk IC..kalo x kene bayar RM20..budak2 RM5 rasanya..


Dah selesai nek bot dalam lebih kurang 45 minit..terus balik hotel..pancit dah..terus tertidurrr..
sambung citerr day 2 plak nanti :)

3 comments:

Cik tikah said...

bestnya g jalan-jalan :)

.: iEyLa :. said...

alaa...rugi je nely nih..
bawak naik cruise alih2 tido lak die...hihi

adarnadzmie said...

tgk shark naik river cruise tu terus tingin nak gi melaka... abg jommmm:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...