instagram

Monday, February 20, 2012

ibu merahh ??


salam all :)

Lately, saya sangat suker kaler merah :)

kaler yang saya rasa sangat mengancam..sebatu pakai dah nampak kaler nya..hehe ;p

mase En.J beli iphone 4s dia, saya pun tumpang sekaki pau sama dia..tak dapat pau henfon sekufu, pau casing pun jadila ;p

oleh kerana mau kaler merah, saya angkat casing kaler merah la of kos, sama kaler jugak dengan ipad :)

sangat banyak pilihan di Plaza alam sentral tingkat 3..macam2 kedai ada :)

5 comments:

NoorGie said...

hamboi..merahnya mak ngah!!

Nurul Ilyani said...

cantiks :)

adarnadzmie said...

wahhh merahnya casing hp...:)...lama x dr cerita shark...busy ke???...

Cik tikah said...

mcm kawan cik tikah. suka sgt warna merah!

Mama Likha said...

olololo merahnya ! febret color kite jgk :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...