instagram

Wednesday, December 14, 2011

home deko lagi :)

salam all :)

Tuan tanah blog ini amat sukakan dekorasi rumah...ada je bende mahu di tempek, tak pun ubah2 kedudukan barang dalam rumah..

bosan asik tengok bende yang sama setiap hari..

mase kenduri jiran yang lepas tu, dia ada bg banyak cawan2 kecik tuk hiasan rumah..i loike..comel2 je..jadi saya susun kat kabinet tv tu..susun macam budak2 beratur nak beli makanan kat kantin sekolah..hehe :)

meminati bunga2 vantage semenjak dua menjak ni..terkena jangkitan dengan orang sebelah umah ;p makcik2 kekdahnya ;p

10 comments:

adarnadzmie said...

kretif jugak shark... hehe.. dr dok simpan dlm lemari jer... susun mcm tu pun menarik jugak...hehe

khairul said...

klu rumah sy letak camni...alamat berterabur la cawan2 tu

shark said...

kak nomi : hahha memang pun..:)

khairul : orang lelaki ni kurang keseniaan menghias rumah ...hahah :)

e.l.i.z.@ said...

eh ank x main ke cawan tu? riso keli tgk bersusun mcm tu hihihi

kakchik@ella said...

amboiiii .. rajinnya shark. KC rajin time raya jer. Sib baik ada raya, kan. Kalo tdk, rmh tak berkemas. Hihihi.

shark said...

kak eli : hahah tak la..lagi pun bende tu jauh kebelakang sket :)

shark said...

kakcik : hahha..suke tgk umah cantik..tula kene rajin kikiki :)

Farah Shamsudin said...

wah.. shark, sangat rajin & kreatif.. saya ni takdela kreatif mana..asal balik rumah kemas dan tersusun tu, kira oklah.. hehehe..

.: iEyLa :. said...

klu tgh tgk2 tv mlas nk ke dapur senang la kak..
amik je kat situ..hikhik

shark said...

farah : hahha..bole la :) kreatif sgt tu idakla :)

ieyla : hahah..x bole..manyak habook..haiiichoooooo ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...