instagram

Monday, December 19, 2011

berakhirnyaaa...

salam all :)

Tajuk macam sangat gempak tapi cinonet je pun berakhirnya..baru berakhirnya ujian database dan jugak presentation..dan juga kelas database itu sendiri (abaikan ayat skema ini ;p)

minggu depan dah tak dak kelas database ni..tinggal lg ecommerce je..tapi presentation final project belom lg..ada lagi 3 minggu untuk mempersiapkan diri ...haiiiyoooo...:(

saya sebenarnya sangat letihlaa..:(

test database berakhir seperti yg dijangka..x reti jawab pun..mcm rasa 2 markah nak dapat pun satu azab..saya harap sangat saya hanya lulus..lulus sahaja cukup untuk membuatkan saya lompat sehingga ke awan biru..

saya harap semoga semua selamat untuk semester ni..saya x mohon kecemerlangan seperti semester lepas2 tapi cukupla buatkan saya layak untuk ke semester seterusnya :(

5 comments:

.: iEyLa :. said...

dah lepas kan kak..
tawakal...doa bnyk2..
ieyla doakan akk success!!!
kakak saye boleh!!hihi

Cik tikah said...

semoga dpt result yg terbaik yer kak shark. rehat lah dulu :)

khairul said...

harap2 berjaya

Nicaa said...

saya dah buat retest programming. yeay. dah boleh lopmat ke awan biru jap, tapi jatuh balik atas darat sbb final project tak siap lagi. damn -.-"

Nicaa said...

*lompat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...