instagram

Monday, September 12, 2011

my KKS :)

husihhh dija, comotnyerrrr ;p
gambar ni ita amek..gelap sbb tak bukak flash ;p comel bukan?

salam all :)

Hari cuti sabtu ahad, hari makan2 sedunia konsepnyer..pulak dah raya lg..memang byk open house kene pegi..tadah perut jela kan..

malam sabtu, ada makan2 kat rumah jiran selang 3 pintu je dari rumah saya, makan mee kari..tak amek gambo sebab tuan tanah maleh..baru balik kerja penat..

Hari sabtu Fateema,KKS mase kat UMT tu panggil ke rumahnya, jugak ada acara makan2..dia masak meehun tomyam, mee kari, rendang ayam dan nasi impit..rendang dia memang sedapp!!sedap sampai tapau bawak balik ye..ita pun sama..haha :)

Pulang dengan hati gumbira sebab parut kenyang terlajak ;p

6 comments:

adarnadzmie said...

manyakkk nya makanan... semua sedappp..hehe

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

shark said...

adarnadzmie : mmg sedap..kawan saya pandai masak..thumbss upp :)

khairul said...

lahap..lahap..jugak...body kena maintain taw ! :)

Lyna Shaari said...

sedapnye..menyelerakan :)

shark said...

Lyna : mmg sedap sampai berat badan takut nak tgk hahah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...