instagram

Wednesday, September 21, 2011

bila ketiadaan suami akibat outstation :(


salam all :)

sedih bukan sebab makan megi sahaja..?? tidakkkk..megi ialah makanan kegemaran saya..tapi cuba anda perhatikan pada megi saya..ada udang, ada sotong dan ada telur..bukan megi yg miskin kan ;p

tapi kerana malas nak pegi beli makan kat luar dan malas juga mahu memasak (itu sudah pasti ;p)..makan megi sedap juga, sementelah En.J pulak outstaion..inilah makan malam saya..:)

burrrpppsss..alhamdulillah

**pastu tghmalam perut berkeroncong lagi ;p lapar haishhh

10 comments:

atie aizam said...

nape takde sayur hihi.. :D sian dia makan sorang2 ehh..

shark said...

kak atie : sayur mmg takder dlm peti ais..hahha ;p

.: iEyLa :. said...

uwaaa..akak nak tahu ni la menu saye klu mak xde kat umah...
sngt beshh..klu ade mak confirm xleyh mkn megi..xpasal2 kne marah..hehe

anyway..sedapnye kak..ni megi org kaye ni..hehe

khairul said...

singgah lepas terok kena hacked

adarnadzmie said...

sedappp jugak tu walaupun di namakan meegi... hehe

Nica said...

malam ni saya makan nasi goreng paprik + telur mata kerbau...

hehehe.. jgn jeles tauuu...

tengah malam ni makan megi pulak...

heheh

shark said...

ieyla : hahhaha..stok megi simpan bawah katil ;p

khairul : my frens kata, kalo kene hacked the blog mmg scrap je,tak pun buat backup..:)

nica : hg mmg perut boya..boya betina ;p

adarnadzmi : sedap kalo kene gaya,takpun kalo lapar giler,mmg sumpah sedap ;p hahahah

zures said...

Maggi pun sodaaaaapppppp

Siti Aziz said...

sedap kak!! hahahahaahhaah

shark said...

zures: mmg sedap :)

Siti Aziz : hehe..ada sotong dgn udang plak..TERBAIK!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...