instagram

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin :)

salam all :)

Ramadan berlalu..syawal menjelma..diam tak diam dah hampir lagi 2 hari nak berhari raya..
alhamdulillah..saya dah selamat sampai kat kampung halaman...rindu amat sama rumah kat kg :)

sempena hari baik bulan baik..saya sekeluarga nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri..saya mohon ampun dan maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki kalau ada salah silap saya pada semua reader blog saya samada yang kenal saya di alam nyata ataupun kenal saya di alam maya :) ampunkan saya kalau tulisan saya menggores hati mana2 pihak..saya bukan orang yg sempurna ..

semoga semua berhari raya dengan gumbira..dan selamat dalam perjalanan berhari raya..:)
selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin dari kami..shakirah hasim, jumari dan nayli nazifa

4 comments:

Unknown said...

OMG. bestnya da balik kampong....

shark said...

azham : mmemang..!!best amat..slamat hari raya untuk kamoo :)

Unknown said...

selamat hari raya dari saya, dan suami :P

shark said...

nica : dah ada suamikah??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...