instagram

Wednesday, August 24, 2011

jom berkenalan dengan kawan sekerja saya - episod 2

salam all :)

ok..ada sambungan berkenalan dgn rakan sekerja saya..ehehe..ada banyak lg rigger tp tak sempat snap..ni jela yg sempat snap :)

ini chua..cluster owner :) cluster owner terpenting sbb die pegang byk site penting :) mudah tersenyum dan serius ketika bekerja..
ini ryan gan..project manager ..serius tapi mudah mesra :)
ini nazli..rigger termuda di sini..saya kata muke dia mcam adik saya..justeru itu saya panggil dia adik..haha ;p tak sombong orangnya..peramah..but he's taken ;p lagi 1..dia ada byk kasut..macam2 kaler ada..aik macam saya nampak ;p
ini farid..engineer..terkurus dan terkecik oooppsss ;p tak lokek senyuman..
ini babu danial james ..engineer, peramah terlebih but he's taken too :)
ini abang kamarul, rigger professional ehh ;p tak kenal mungkin kata die sombong dan nampak cam samseng tp tak sebenaqnya..dier baik hati woo..die penah beli nasik lemak sedap kat saya..:)
ini shafiq..rigger termuda umo sama dgn nazli :)..rambut oren2 perang skit jgn main2..dia kata pak dia kawen 4 ada bran??..ko hadooo??;p

1 comment:

Unknown said...

nampak freindly la dia org ni kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...