instagram

Monday, August 15, 2011

hati saya tersentuh lagi...

salam all :)

Nely dah genap 1 tahun 6 bulan..begitu pantas mase berlalu..tak sangka nely dah besar, dah makin banyak karenah die..tengok gelagat dia..hati saya tersentuh..

Sehingga ke hari ini, saya tak pernah tidur tanpa dia di sisi saya, saya pergi bercuti ke langkawi mase tu umor nely baru 5 bulan..saya tak sanggup nak tinggal..saya kendong sekali naik kapal terbang...

Dia menangis kuat2 dalam flight mungkin sebab panas dan bersesak-sesak,saya pun macam nak mengalir air mata,mase tu macam nak turun je dari flight tp saya bersabar, bila teringat kenangan itu..hati saya tersentuh lagi...

Mase dia baru berumur 5-6 bulan, dia terkena cacar air, cubala bayangkan budak sekecil itu terkena campak..kita yang dah tua ni pun macam perit apatah lagi bayi kan..menitik jugak air mata saya setiap kali dia menangis sakit, saya sangat berdendam dengan makbapak budak yang menjadi punca anak saya dapat jangkitan campak tu..memang tak bertanggungjawab sungguh :( tapi semakin lama saya hanya melupakan dendam itu..saya redha..dan ketika teringat kenangan itu..hati saya tersentuh lagi..

cepat sangat nely dah besar :) semua penat lelah saya dan En.J besarkan dia hilang bila tengok dia membesar dengan baik..syukur..

semoga dia membesar menjadi anak yang baik2 saja, patut perintah orang tua dan tidak melanggar larangan agama ..


3 comments:

adarnadzmie said...

comeynya nely...

shark said...

adarnadzmie..: ekekek..tgkla mak dier ;p ..hahhhaha

Nica said...

nelly putih mata sepet mcm cina... comei betoi..

psst, tgk la sapa bakal maklang dia..

adoi tak glamour langsung panggil maklang.. :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...