instagram

Thursday, July 7, 2011

Fareeda Latest Collections

salam all :)

Fareeda skang ada kuarkan banyak stail tudung yang baru dan jugak datang dari material kain yg berbeza2..

sumpah cantik tak tipoo..sila la singgah pi tengok2 ushar2 mana tau ada berkenan,pi kaunter pejam mata bayaq ja ;p ekekekek :)

saya selalu beli kat butik shah alam je,dekat la katakan..takkan nak ke bangi sana nun kan ..

sekarang pun Fareeda tengah buat promotion sehingga 30% diskaun...saya rasa lagi baguss kot tunggu raya, mau kaw2 sales die :)

antara new collection dari Fareeda :)

3 comments:

Mrs Najib said...

ermmm dekat2 raya memang sales kaw2ek...xpernah beli brand nie baru usha2 malam td berangan nk beli...huhu esk balik shah alam mau singgah cuci mata...

shark said...

Mrs. Najib,eh harus tu :)

Cik Lilo said...

semlm bl yg pelangi rm200 terbang duit. yg lollipop cantik ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...