instagram

Saturday, June 18, 2011

kamera yang saya gunakan untuk ambil gambar dan letak dalam blog saya

salam all :)

Per kabar??:)..harap reader saya semua sehat lg berbahagia..:)tetiba buang tebiat eh tanya kabar bagai kan ;p..ohh abaikan saja :)

Hari ni sedikit gumbira sebab banyak kerja opis dah berjaya dipelajari..cuma masih ada lagi sikit2 barang lagi yg perlu dipahami..ala konsep sama jek macam belajar kat universiti kan..hari2 misti ada bende baru kene belajar..ok kita lupakan bab kerja..;p

Hari ni mau share sikit pasal kamera yg saya pernah guna sepanjang saya idup 27 tahun..hukhuk..(tua sudah ;p)..tak dela sepanjang idup..tipu tu..sepanjang berblogging je..inila kamera yg saya gunakan untuk ambil gambo dan letak dlm blog :)..iphone dan olympus FE280 mmg akan senantiasa ada dalam henbeg saya..tp kalo nikon guna bila mase tertentu je..takkan la plak nak usung kemana pun kan..sebab saiz yg besaq gabak sgt tak sesuai untuk diusung ke mana2 :)

Nikon D90
Olympus FE280
Iphone 3gs

..itu saja untuk entry kali ini :) tata..
**mase buat entry ni tgh rasa pening kapla akibat tertidur petang tadi :(

9 comments:

thomas said...

Wah! Ada D90,patutlah cantik gambarnya..

shark said...

:)hihi

Fathiah Hamim said...

oihhh. bagi yang olympus tuh pun jadi lahh. :P

shark said...

fathiah : hahah..bole2 ;p

Wanie said...

ye, sy pakai olympus tu jgk..:)

TAF said...

nanti ble sem buke kite p streetphoto kat chowkit n CM lpas abes kelas. ambik gambar org mitak sdekah n org tgh slongkar sampah...so...art!!

shark said...

TAF : haha cun!!

tiefazatie said...

slm kenal sis..
nice la..=)

shark said...

tiefazatie : hai salam kenal dik..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...