instagram

Sunday, May 22, 2011

handover...

salam all..

Dah 2 minggu bekerja ditempat baru..dan 2 minggu jugak terpaksa belajar macam2 bende baru..terpaksa belajar semua bende sebab staff yg lama dah mahu resign dan saya akan menggantikan tempat dia dan juga membuat semua kerja dan rutin harian yg selalu dibuat..2 minggu masih tak cukup untuk saya belajar bende2 baru..teleomunikasi adalah bende yang terlalu asing bagi saya..

saya tak dak background telekomukasi jadi memang rasa sedikit payah nak paham bahasa2 dan term2 yg selalu digunakan..

saya terpaksa bekerja sabtu lepas semata-mata nak habiskan semua handover kerja2 yang sepatutnya saya buat..letih :(..bekerja pada hari sabtu adalah sesuatu yg amat tidak serunuk :(

Balik kerja dalam kul 2 ptg..rasa lapar plak..macam nak makan ayam penyet..terus ke restoren terdekat yg memang sentiasa jual ini nasi ayam penyet..sebungkus RM5..sambal dia mmg power..ada juga sup kosong..mmg sedap..kene dengan selera saya..:)

En.J plak outstation johor..so no point untuk memasak..:) naseb baik!..dia balik malam nanti..

ayam penyet RM5
sambal
sup
malam plak..kuar makan kat Murni Discovery..mahu try menu baru..:)..En.J baru balik terus ajak pegi makan.. :)
kuetiaw tomyam
nasi goreng seafood kongking..RM12

2 comments:

Linda Rahim said...

semoga dapat lalui hari yg lebih indah minggu ni...

shark said...

tengss lindarahim...hopefully :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...