instagram

Tuesday, December 7, 2010

warehouse sale ANAKKU..

Sabtu lepas, kami berdua (saya dgn nurul) ke jualan gudang Anakku kat Kampung Jawa, Klang..lebih kurang 10 minit je dari umah saya..nurul nie jiran saya, umah dier belakang je rumah saya dan anak nurul nie jugak dijaga oleh kak yati, ibu yg sama mengasuh neli ketika saya bekerja..sebelah rumah saya jek..huh dekat kan..ohhh semua org pon ckp saya bertuah sbb pengasuh anak saya hanyalah jiran sebelah (huhu sila jeles );p..dan oleh sebab itu jugak saya baik dgn nurul sampai bole shoping segala..;p..bulan depan nurul bersalin, anak no-2..:)

Murah giler jualan barang2 bayi kat sana, bukan setakat barang bayi, mcm2 ada..baju budak sampai 5 tahun pun ada..mcm2 jenama ada contohnya Anakku, Disney, Polo, Zara Kids..barang mandian bayi pon ada, losyen, minyak bayi, bottle cleanser, wipes, bedak..
nurul sedang membeli belah..;p hahah
byk giler barang dlm gudang
longgokan mainan
hasil shoping'an kami berdua..;p
saya beli tak byk sebabnya tak plan pon nak pegi jualan gudang nie..tetiba jek si nurul nie ajak..ai ok je ;p..ermmm perempuan kan tak dapat dipisahkan dari shoping ;p..bagai isi dgn kuku, bagai aur dgn tebing gitu konsepnya..:) shoping lebih kurang 2 jam..kami pon balik..

2 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

uish, sakan nya beli belah.hehe

shark said...

ushhh kan ke pompuan hahhhahah...shoping tu bagaikan isi dgn kuku..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...