instagram

Sunday, December 5, 2010

mid valey bersama mak hayamss..;p

Hari ni..best sgt..sbb? Yess dapat berjumpak sama KKS saya zaila dan jugak rakan seperjuangan mase debat dulu..zen..kami jumpak kat midvalley, sbb dekat sketla dgn umah zaila dan itu mak hayam zen..;p

dah habes..tak sempat amek gambo ;p
ohhh...tak sempat nak snap gambo makanan kami berempat..ihikkksss..lapar giler gitu...zaila order nasi goreng, saya order campur, zen order kuewtiew goreng dan en.J order mee kari..hahha menjamu selera di Little Penang Kafe..

sebelom balik..harusla posing dulu..
sebelom merewang kat mid valley, zaila datang umah saya untuk servis keta nya yg dah 7 bulan tak servis..so en.J amek upah servis keta zaila..hohoho..;p (pasni kalo ada sesapa nak servis keta bolela jumpak suami saya yer..ohhh jgn risau dapat murah yer dari harga biasa..ihikksss;p)

hehehe..jgn jeles tau..ni buah tangan dari zaila..dari langkawi gitu..;p
 tengs zaila..;p..minyak wangi dkny 4 botol 7ml = RM142..tak pasti kat cni ada ke tak cam ni, tp hanya pernah nampak kat langkawi la..

6 comments:

thezaila said...

TETAP nk kata buah tangan dari aku tu.. padahal tolong beli je noks

shark said...

tak kira..;p

zente@eyka said...

nakkkkk satuuuuuuuuuu

shark said...

hehehe....satu murah jek ita..hg punya pasal..30 hengget jek...muahhahahahah

zente@eyka said...

ok cun...pos ya ke KBS,,,nti i banked in..

shark said...

hah yela tu ita..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...