instagram

Friday, March 24, 2017

rak kasut ssf

assalamualaikum salam sejahtera..
harap semua sihat di petang jumaat penuh barakah..
bersambung entry yang lepas pasal rak kasut..
kene cerita bagi habes kalau tak nanti azri tanya, mana rak kasutnya?? kahhhh ;p

akhirnya rak kasut itu dibeli di ssf Puchong..
syok sebab dah biasa dgn ssf Puchong..
staff dia pun sampai kenal kami ;p

balik pasang kat rumah je..
laki saya je pasangkan, jimat masa nak tunggu kat sana jenuhla kan..
macam saya cakap, rak kasut takmo rupa mcm rak kasut sangat sebab nak letak dalam rumah..
motif letak dalam rumah sebab kasut saya pernah hilang bila letak diluar rumah..
takmahu kejadian berulang letak la dalam umah..
hairan lak aku tiba2 bole pula ada maling ;p

rak kasut ni ada 6 layer, cukupla utk kasut sy yg tak seberapa..
sebab kat atas ada lg satu rak kasut jugak ;p







deko rumah..
tak banykkan pun yg berubah..
tambah bantal pokok sikit2 je pun..
kadang2 ubah kedudukan sebab bosan or sebab nak buang habuk..

selalunya bila kita ubah perabut secara tak langsung kita akan vakum mop segala kan..
jadi, tula penting ubah kedudukan perabot hehe :)

ikan dalam akuarium tu pun nak kene tambah jugak..
nantila pi melawat muzium ikan..




okla setakat tu dlu..
nanti next update pasal cuti2 pendek di cameron.
takecare kawan2 :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...