instagram

Tuesday, February 19, 2013

JPO..x tau nak letak tajuk apa..

salam all :)

selain dari ke legoland patutnya saya ke hello kitty pulak..
tp memandangkan dah letih..
plus malas tetiba melanda..(apala, time2 bercuti nila malas..pe kes kan)
terus je ke JPO..

Solat pun kat JPO..x tau nak solat kat mana dalam Legoland tu..
dah solat..
jalan2 je kedai kedai yg mana perlu je..
sebab JPO bukanla mcm pavilion or sunway pyramid..dlm mall yg bertutup..
tapi JPO..terbuka..dia mcm deretan kedai2 gitu..
u olls kene jalan kat kaki lima deretan kedai tu..
dan kalo rasa nak masuk dlm kedai..sila buka pintu..:)

time saya singgah..adalah tengah hujan..
so orang berhimpit2 jalan di kaki lima takut kene hujan..
pun x ambil gambar sebab malas..
kedai yg ada..normal branded butik la..AX, Ermenigildo Zegna, Burbery..coach, padini, levis, michael kors..polo ralph lauren..dan mcm2 la..semua mahal2 la..mak x mampoo..tengok2 saja..(lap air liur meleleh :P)

malamnya..
kami makan kat stulang laut..
x gugel pun mana tempat makan best..
kat cni pun layanla..
cuma order normal menu..ikan baker, sotong celop tepong dan tomyam campur..


JPO..dari jauh..
saya sebenarnya x suka window shoping..banyak air liur akan dibazirkan sebab meleleh..x dapat beli disebabkan x mampoo tp nak tengok jugak..haihhh..
maka saya lebih suka, kalo nak beli baru pi masuk..suka2 masuk tgk2 barang ribu2 mmg bukan saya :P

selain dari ke JPO..
jalan2 ke plaza bebas cukai..
ingatkan ada pinggan mangkuk..hehe, sekali cekalat je ada..
tak yah la kot beli..
beli hersyes je sebab nely mengamok nak cekelat..
layankan aje..
setelah itu kami pun pulang..

nt saya review hotel tempat kami menginap..
sangat recommend this hotel..
bye!
takecare kawan2..


4 comments:

.: iEyLa :. said...

JPO...hurmmm...sluurrpp..

aanie said...

meleleh gak air liur tgk jpo dr jauh....

Gieyana said...

jap ag me nk g melelehkan air liur kt JPO..nk g check in dulu...uols lmbt sgt review hotel..idak leh consider...:-)

shark said...

ieyla: hehe

aanie : x pyh meleleh pun..kat cni punya mall lg best :P

gieyana : masuk hotel puteri pacific..bagus :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...