instagram

Thursday, November 15, 2012

yg lebih baik

salam all :)

cuti2 hari ini hanya dihabeskan dengan melepak2 dirumah..
masak ketam masak merah.. teringin amat nak mkn ketam..
tiba2 kan :p

cuti deepavali habeskan masa kemas umah..
meja stadi dipindahkan ke daporr..
lemas dah haku tengok kat depan tu..

salam maal hijrah dari saya..
semoga setiap tahun kita menjadi yg lebih baik dari sebelumnya..:)
bersyukur dengan apa yg kita ada hari ini..
menjadikan kita sentiasa lebih baik dari semalam..



letih sangat sebab seharian x tidor..x sempat mandi pon..astaga

6 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

suke tgk umah u shark...bila la nieza nak hias rumah...nak rumah sendiri!

.: iEyLa :. said...

cantik umah akk..
model tu pon cun menggoda tido nye..hiks

shark said...

niexha : hehe..anak kecik2 mmg susah nak hias rumah :)
anak dah besar nt kita hias sama2 ek :)

ieyla : mai la umah ai dik :)

wantie said...

ulps... tak mandi? hehehe... memang sibuk betul ni.

Farah Shamsudin said...

cantik sangat rumah.. suke sofa tuu.. classy!

khairul said...

lawana rumah depaa...tu yg segan nk singgah tu :)

lega dh setel semua .http://gilamodified.blogspot.com/2012/11/selesai-sudah-show-off-harini.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...