instagram

Monday, November 12, 2012

Mahkota Bariani House Kemuning Utama

salam all :)

Lunch ni berlaku minggu lepas..terlupa pula mahu post..
eh ada orang kesah ke ;p

Makan di M (stand for Mahkota) Bariyani Kemuning Utama..
yang pasti beriyani dia sedap sungguh..:)

harga macam biase kita jumpa kat nasi beriyani la..:)
kawan2 cine opis siap cakap...wahh sedapnyer nasi ni, mcm x cukup kenyang je ;p
heeemmm kalo dah perut tempayan..
3 pinggan pun x cukup kot kan..:)

nasi beriyani gam ayam 
kari kambing dan ayam masak merah
ayam goreng rempah
the drinks
rakan se'mengumpat'an


weeken saya minggu lepas adalah sangat penat..
entry lepas ni saya ceritakan..
bye u olss :)
take care!!

4 comments:

Mama Likha said...

rmi nyerr kawan semengumpatan dia. hehehee

.: iEyLa :. said...

hamboooiii..kemain makan sedap tu...
bile nak blanje adik ni??

wantie said...

mm.. panjanggggg.. nasinya. kalau briani mcm ni akak memang suka.kalaujenis lembab lembab tu tak berapa minat.

hiks.. rakan semengumpatan pun ada .

Gieyana said...

sedapnyer...tetiba rs nk g mkn briani...:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...