instagram

Monday, August 13, 2012

rumah saya sudah bersedia untuk raya..anda bagaimana - tahun ke-2 :)

salam all :)

sebelum saya post entry makan2 kat golf resort lepas..buat entry ni untuk tahun ke 2..
tahun lepas ada juga entry ni..:) bole diteruskan untuk tahun2 berikutnya..:)
selagi nyawa dikandung badan..

u olss dah kemas umah buang habook kah?? saya buat mana termampoo..
bukan rajin sangat ai ni ;p bukan nak raya kat umah ye dok ;p
naseb baik umah saya kecik kan ;p

kita kan balik kampung ;p
yay!! rabu ni saya sudah mahu berangkat..tak sabaq..saya rindoo mama saya :)





semoga ramadhan kali ni lebih baik dari yg sebelumnya..
semoga jugak kita jadi insan yg lebih baik dari sebelumnya..

saya doakan semoga semua u olss bahagia dan murah rexeki..
salam ramadhan ke 24 dari saya..:)

7 comments:

adarnadzmie said...

wahhh... dah bole raye lah klu rumah dh cun gini... hehe

shark raye mana???... penang kahhh??...

Joanna Yunus said...

wah.... dah siap semuanya....jelesnya

shark said...

kak normi : yep..siap arr nak pi raya umah akak ;p

kak joanna : hahaha..takat yg mamapoo je akak..;p

Gieyana said...

Kemasnyer...:-)

Kita pon br selesai cat feature wall sabtu br nie..nk tukaf tirai x leh ag psl kena balik kg amik dulu..:-)

Farah Shamsudin said...

wahhh.. cantik dah.. suka sgt kerusi hitam kat hall tu..

LYAfrina said...

wahh..cantik sgt rumah dia..lya suka tgk deko dia ni..simple je..tp menarik..sama taste dgn lya ni

Zura@Iwan said...

kemas + cantik rumah...

rumah kita...adoyai serabut..segan tul kalau org dtg umah ry..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...