instagram

Monday, June 18, 2012

burger besar giler

salam all :)

Fuhhh minggu lepas berlalu dengan jayanya.. 2 presentation sampai ke noktahnya dan jantung saya mcam hampir berhenti berdegup selepas selesai present.. dia pun dah x larat nak berdegup lebih cepat dari biasa kihkihkih ;p letihhh wooooo ;p

ok..cerita mudah sahaja.. sabtu lepas saya present 2 kali.. satu untuk defense proposal presentation untuk final project master saya.. so itu paling menakutkan la memandangkan projek akhir yg menetukan master kite ok ke tidak.. itu sebab jantung berdegup lebih kencang dari biase..saya present first supaya saya membantu jantung saya kembali berdegup secara normal ;p haha..

lepas habis present proposal..present plak projek akhir untuk subjek network security..(saya rasa macam teruk la result saya untuk subjek ni..matila..) present pun macam ok tapi tak tau la apa kata lecturer Dr.Fakariah.. minggu ni jugk akan ada lagi 1 presentation term paper..berdoa dan berharap semoga x jadi present..hantar je term paper ni..saya penatla :((

petang kelas habis pukul 6.15..itu jam memang letih habes..flat dah batery ni ;p cehhh mcm present projek utk kompeni juta2 je kekdahnya kan ;p propa je lebey ;p ok jom kita pi makan pula..

edisi makan2 semua diatur oleh rakan se'makan' yg setiap minggu akan pikir apa yg kitaorg akan makan lepas kelas ;p bagus kan die ni..i lap u la shariza ;p die cadangkan kami pekena burger SEKILO!!..sekilo hokay..ko hadoo makan burger sampai sekilo??

ok ok mmg x logik kami wanita yang mempunyai bentuk badan ramping2 bak kerengga ni makan burger sekilo seorang kan..;p sekilo tu bole makan ramai..macam makan kek sekilo pastu potong kecik2 makan sorang sikit la konsepnyer..:) ooohh burger itu nampak mmg sangat menggiurkan bentuk badannya.. tapi yg paling tak tahan ialah nak tunggu punyala lama..mau 4 jam baru dapat..saya dan kebuluq ni abg, kalo 4 jam saya dah pengsan dulu kat cni ;p

ok maka kami x jadi order burger..saya amek gambar je kasi u olls tengok mana tau mau cuba kan..saya nak try minggu ni la..order sebelum pi kelas..habes kelas bole la nak lantak kan ;p x jadi mkn burger kami makan nasi arab..sedap juga dan harga amat berpatutan..:) mak suke murah2 ni :)

itu makanan nasi arab lepas ni saya posting..kita layan burger dulu ye :) alamat kedai seperti dibawah..saya rasa patut cube la u olss sebab burger itu amat menggiurkan..;p

Lot 2, G-S4, Pusat Perniagaan Anjung 7, Seksyen 7 shah alam, selangor..medan selera ni betu2 belakang UNISEL..dan berdekatan Restoren Bisik-bisik..:)







3 comments:

adarnadzmie said...

mesti mkn sorang tak abiskan beger tu...kihkih

Izan Ishak said...

boleh share makan satu family kalau sekilo bege tu ye...

# sori shark.. lama izan tak singgah sini... sihat ke?

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

mane gambar burger sekilo yang shark punye...huhu...meleleh dah orang kat sini...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...