instagram

Monday, March 5, 2012

Tat Nasi Ayam




salam all :)

semalam makan malam kat satu kedai nasi ayam yang bole tahan femes jugak..namanya Tat Nasi Ayam :)
sedap jugak..sesapa yg berminat dan suka makan nasi ayam sila la ke sini :)

sos dan kicap ayam memang sedap..termasuk sup dia jugak..nasi lembut dan rasa la nasi ayam..bukan nasi putih ;p

yang penting harga sangat berpatutan :) RM4.50 sahaja..dan ayam dia mmg besar ok..bukan sejemput seconet jek..

orang penuh satu kedai..malam minggu plak..harus la mak pak bawak anak makan luar kekdahnya :) selain dari special nasi ayam..ada jugak chicken chop dan lamb chop..meehun sup mee sup pun ada..otak2 pun ada..

otak2 jugak superb, isi besaq..sebakul ada 7 RM3.90 kalo x silap :)

sumber gambar kedai..http://makan2jalan2.blogspot.com/2011/12/nasi-ayam-tat-shah-alam.html

6 comments:

NoorGie said...

shaaaaaaaaaarkk..meleleh...telan air liur je le..nasib baik akaq tak peknen okaayyy!!

mama rifQy said...

eh eh macam je kan nasik ayam tuh! dah la ayam die nampak penuh semangat!!

adarnadzmie said...

ya ampunnn shark sedapppp bangattt nampak nya nasi ayam ni....ngeee...:)

Nurul Ilyani said...

kecuq air liuq tgk nasi ayam tu...hehe

tiefazatie said...

hye sis!wah..makin comel blog..lama ifa xdtg nie..hee

mcm best je nasi ayam nie..hehe

.: iEyLa :. said...

huhu..same kot menu kite tuk smlm...hihi
tp adik beli kt pasar malam je...huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...