instagram

Wednesday, December 28, 2011

Keropok Lekor Losong kat Tanjung Karang


salam all :)

Sabtu minggu lepas saya balik kg tanjung karang..ada kenduri berkhatan dan doa selamat..sangat best sebab ada acara makan2 yang sangat mewah :)

Entry tu saya buat kemudian yer..nak buat entry ni dulu..keropok lekor losong kat Tanjung Karang ni..sedap super sedap sama macam kat Losong Terengganu..TERBAIK!!tumbs up..

sesapa singgah or lalu kat Tanjung karang sana..bole singgah beli..tak macam kebanyakan keropok lekor yang banyak tepong dari ikan..ni memang kopok terbaik punya..:)

sebungkus RM5 sahaja sekali dengan sos..

9 comments:

Cik tikah said...

sodapnya keropok lekor :)

Farah Shamsudin said...

waaaa... nak jugak kopok lekor..

khairul said...

lama x pekena kropok lekor

Azmi Khan said...

wah dah lama x mkn keropok lekor....
last sekali masa bljr dlu....

aimie amalina said...

gagagagaga
seddaaaappnyeeee
tapi bile ntah nk p tanjung karang ni
hehehee

adarnadzmie said...

wahh... suke tau akak ngan kopok lekor ni... hehe...

.: iEyLa :. said...

erk..bile nak smpai sne nih..hihi

zana said...

mmg best..da mkn da..hehe..

shark said...

zana : kan zana..sedap kan :)

ieyla : hihi jalan2 singgah ler sana :)

kak normi : mmg sedap kopok lekor ni :)

aimie : pi la jala2 sana :)

azmi : sekali sekala pekena mmg sodap :)

khairul : kat penang ada ja,hang kene cari ;p

farah : mai2 sila2 mai umah hihi ;p

cik tikah : hahah mmg sodap yummy ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...