instagram

Tuesday, November 15, 2011

kenduri cousin saya, kak mai - part1 edisi tgk pengantin



salam all :)

entry bergambar yg penuh gambar warna warni perkahwinan sepupu saya sebelah mama..anak sulung mak lang saya iaitu kak mai dgn husben dia khairul hijrad (ishhh sedapla nama suami kamoo kak mai ekekekek ;p)

kenduri berlangsung di dewan MBSA Bukit Jelutong dan dihadiri 1200 jemputan..ermmm sama macam kenduri kawen saya dolu2 ecehhh macam 10 tahun dulu kawen kekdahnya ;p yang bestnya bila kenduri camni..ramai adik beradik berkumpul..time raya pun tak leh kumpul reramai cam ni kan :)..pastu sembang sampai lebam muntah darah..makan ulang 3-4 round..TERBAIK!!

tahniah pada kak mai saya, semoga perkahwinan kamoo dan suami berkekalan sehingga ke pintu syurga hendaknya :)..maafkan saya, tulisan macam agak formal seperti menulis laporan perkahwinan pula :P muahhaha..

berjumpa di part 2 :)

9 comments:

.: iEyLa :. said...

suweettt..pink!!hihi

adarnadzmie said...

sweetnya panten tu...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nice kaler..cantik..
sangat cantik kek tu..


* salam kenal juga ye.. ^_^

shark said...

ieyla : seriuss sweet kan dik :)

kak normi : mmg cantik pun,saya pun berkenan,seb bek dah kawen ahaksss ;p

mumy qis : hehe..:)

Cik tikah said...

bestnya tgok org kawen :P

shark said...

cik tikah : hhahha,cik tikah bila lagi ;p

Iryani Noor said...

suke suke..
kaler pink la..
congratss to ur cuzzie =p..

sis92 said...

suka2 pink pulak tu :D
semoga bahagia :)

Mama Likha said...

cntiknyeeee org kawen skrg ni..
rasa nak kawen balik !
boleyyyy hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...