instagram

Monday, October 24, 2011

laksa bawah pokok

salam all :)

Ini minggu lepas punya cerita..:)

kebetulan En.J keje kat area sungai buloh..sebut je area sungai buloh sapa yang tak tau pasal kedai bawah pokok kan..ada laksa, roti jala dan cucur udang yg sedap...

Time nak beli En.J kata ramai gel orang :)..mmgla kan kalo dah sedapp harusla jadi tumpuan :)..saya penah makan sekali kat sana, mase mengandung dan kebetulan pula menghadiri kenduri kawen kawan baik saya :)

sesapa yg ke sana,bole singgah..pekena laksa penang yg sedapp :)

roti jala 3 ketul sehengget..laksa tu RM3 sebungkus..cucur udang tu pun RM1..

6 comments:

.: iEyLa :. said...

nyesal la plak tgk entri nih..haha
tetibe rse nk mkn laksa..haha

HASLINDA HUSIN said...

kedai dekat traffic light ek...ada jual air kelapa gak kan...kedai fav..tu..tiap2 ari sabtu lepak makan laksa kat situ=)

shark said...

ieyla: mmg terliur..sedappp :)

mak lang linda : ha ah linda..sedap gel kan laksa dia,pekat kuah :)

ch000tz axoera said...

errrkkk laksa my fav!!!!!

adarnadzmie said...

alamak winduuunya laksa... lama x wat laksa...hehe cucur udang tu pun terangkat akak tgk...kihkih

shark said...

axoera : samala kite :)

kak normie : kalo akak buat laksa,jgn lupe jemput saya makan skali kak ;p..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...