instagram

Monday, October 10, 2011

hari rehearsel dan amek jubah adik saya nak konvo

salam all :)

Jumaat lepas, saya teman adik saya(adik kedua selepas saya,ketiga dlm keluarga)..amek jubah untuk konvo dia, di PICC Putrajaya :)

Kiranya minggu lepas mmg minggu yang memenatkan dan penuh dgn agenda..hoho ;p

Hari selasa dok sebok kalut bagai buat assignment database, buat ERD untuk sistem pilihanraya Malaysia, pening hokay!hangin satu badan buat ini kerja..habis satu opis saya intebiu pasal proses pilihanraya..macam2 la..phuhh..kot la siap sehari jugak,tak dapek dah sehari siap sampai malam jumaat dok buat tak siap2..

teman adikku ke rehersel konvo pun bawak kendong kerja sekolah ni..;p..habis amek jubah semua dah pukul 1kot..bertolak balik sampai kul 3..

balik terus makan nasik lapar tak hengat..

petang pi jalan2 habeskan mase dan duit kat Jakel shah alam(bukan saya yer tp puan normah dgn En Hasim ;p)sebab mama saya dapat diskaun separuh harga untuk semua item..mana dia dapat voucher itu tidak pula saya tanya ;p

Lepas habeskan mase dan duit..singgah makan kat sekinchan ikan bakar..bukan kat sekinchan tapi kat seksyen 7 shah alam..belakang Jakel tu je ;p

Habes makan terus pulang bawak perut yg kenyang, hehe..kat bawah ni semua gambar2 adik saya pre-konvo..gambar lelain malas nak snap..:)

mana 1 adik saya??carila alaaaa..yang paling hensem sekali tu ;p

gambar tuan tanah yg menyebok harus ada ;p

5 comments:

Cik tikah said...

dapat teka dengan betul mana satu adik kak shark. hehe..

shark said...

CIK TIKAH: wow hebatnyerrrr ngeeeee ;p

sis92 said...

congrate utk adk kamu :)
ckp sis comel kirim slm haha
oh ya take not ye
tukarkn setting komen ni, jgn tanda utk pengesahan pkataan, lmbat org nk komen2 :)

atie aizam said...

tahniah buat adik shark.. :D tahniah!

shark said...

sis92: tengkiu yer ;p

kak atie : tengkiu kak atie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...