instagram

Monday, September 26, 2011

Satay Hut Tanjung Karang

salam all :)

Ni entry makan2 yg dah berlapuk tp belom published, makan kat satay hut ni mase hari raya ke-6 kalo tak silap..

Kalo sesapa ke Tanjung Karang, wajib singgah ini satay hut,memang femes kat sana, kalo dari shah alam, sebelom sampai kat pekan Tanjung karang tu, sebelah kanan kedainya berhadapan dgn RHB Bank rasanya..

satay hut femes sebab mmg super sedap rasanya..ada orang kata lagi sedap dari satay kajang Haji Samuri :)..tp lain orang lain tekaknya kan..kalo nak lebih percaya, singgah la sendiri rasa yer ..;p

satay ni ada kecik ada besar..kalo kecik RM0.60 dan kalo besar RM1.10..selalu saya order yg kecik je..kat satay hut ni hanya ada satay ayam..tak der daging lembu ke kambing ke kijang ke...

selamat mencuba!!



**sumber 2 gambar restoren diatas : http://shw.tugimun.fotopages.com/19938534/Restoran-Satay-Hut.html

8 comments:

.: iEyLa :. said...

perghh..meleleyh..hihi

POSH76 said...

sedapnyer!!!!!!!!!

adarnadzmie said...

syedappp nyaaa sateyyy...

khairul said...

sedapnya

Rojak Punya said...

satay dagingla sedap

shark said...

rojak : satay daging tak der

khairul : yess mmg sedapp :)

adarnadzmie : sedap sehingga menjilat jari kaki :)

posh and ieyla : super sedap..:)datang tanjung karang jgn lupe singgah :)

EyA edamanhatiku said...

wow brliur tngok satay 2..mouthwatering nyam2

shark said...

eda : haahhah..lap2 air liur tu..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...