instagram

Wednesday, July 20, 2011

Ramlee Burger Bukit Tinggi Klang

salam all :)

Acara makan2 kali ni berlangsung di Restoren Ramlee Burger Bukit Tinggi Klang...betul2 berhadapan dengan Jusco Bukit Tinggi Klang..on the way balik dari Tanjung karang ke shah alam..singgah sekejap pekena burger untuk minum petang :)

Restoren sangat nice dan selesa dan harga adalah sangat berpatutan :)..LIKE!!

Selain restoren untuk makan kat situ, depa jugak ada menyediakan semua produk dari Ramlee..bole beli kat situ jugak macam ada kedai runcit la kat dalam situ..

set burger lembu RM5.50
Burger ayam oblong RM 4.50
kebab ayam berempah RM 2 untuk 3 batang

8 comments:

ePuL said...

not bad

shark said...

epul : yep

mummy2k said...

dah semakin maju ramlee burger ni kan?

shark said...

mummy2k : ha ah..:)

gadis melayu said...

sedapnyer.. nie yg buat org teringin nk pergi.. heeeee..^_^

shark said...

gadis melayu : bolela singgah..harga sgt berpatutan :)

abah khalisha said...

ada satu kt ngan ofis abah keje di desa pandan..

farhanahasim said...

bila la hang nak bwak aku mkan kt sini . hahaahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...