instagram

Thursday, July 28, 2011

Dominos untuk org yg malas masak

salam all :)

Semalam malas masak..penyelesaian??

Order dominos jela..pada saya dominos pizza lebih sedap dari pizza hut walaupun saya pernah bekerja di pizza hut selama 5 bulan :p

Beli pakai kupon je RM35..2 regular pan pizza and union rings ..weeeeee :)

chicken pizza
seafood pizza

13 comments:

padin said...

kalau lah gambo ni boleh di makan, errrkkk kenyang dah hahaa

adarnadzmie said...

lama tak mkn pizza domino ni... sedapp... nasib baik tak puasa lagi... klu tidakkk harusss laporrr..kihkih..

FarhanahAdzlan said...

ya allah..betapa sedapnya piza2 tu..dah lame xmakan domino..blanja sya ye..haha..=)

Husna said...

kita po sama suka dominos!..
yummeh..

atie aizam said...

a'ah kita pun sama.. baru jer makan pizza domino's.. mmg sedap dari pizza hut :D

Ezad Skytech said...

erk..sedapnya pizza dalam gambar ni..da lama tak makan pizza ni..hee~

Nurasyiqin said...

terliur pepagi tgk pic nih..hehe..=)

eyida said...

sedapnya..nak dominos pizza juga..

shark said...

hai all :)

mmg sodap ahh dominos nie..tengs for all the komen :)

Azham Vosovic said...

SUka Dominos gak compared to Pizzza Hut...

shark said...

Azham : mmg..doh die pon bau wangi semerbak ;p

Siti Aziz said...

nak ngap gambo boleh???hi3b

Far8 budak baik said...

baik makan nasi...
bukan kenyang pun..
hahahahahahaha...
pehhh Nf pun dulu tak penah
keje situ..tapi mcD jela..
hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...