instagram

Tuesday, July 19, 2011

Bercuti di Tanjung Karang #episod 3

salam all :)

ada lagi beberapa keping gambar sekitar tanjung karang :) jelapang padi

11 comments:

Nur Eyda said...

wah! bestnyer ade sawah padi...kt tempat saya xde pun...heee

shark said...

hehe :)

hyz said...

cantiknya kampung...

shark said...

hyz : mmg cantikkksss terbaikkkk!!!

Arpiiz said...

haha, kampung saya tu.. tapi ini dekat bahagian mana ye..??

♥Aien Najwa♥ said...

ader swh pdi..best giler..(",)..
tp kmpung aieN xdek swh padi..hehehe..niy baru betol2 suasane kmpong..(",)..

shark said...

arpiz : ini kat kg sawah sempadan, yg citer Nur Kasih tu..ihiksss :)

Najwa : mmg kg habes la ;p

Wanie said...

tanjung karang area selangor tu kan?

shark said...

wanie:ha'ah..:)

abah khalisha said...

kampung nenek abah di sungai besar..sm lah permandangan mcm ni..tenang dan tenteram je rasakan..ikan puyu dan haruan sekarang dah tk byk kan kawasan sawah..dl byk btl..time kecik2 selalu juga memancing tiap kali blk umah nenek dan atuk

abah khalisha said...

kampung nenek abah di sungai besar..sm lah permandangan mcm ni..tenang dan tenteram je rasakan..ikan puyu dan haruan sekarang dah tk byk kan kawasan sawah..dl byk btl..time kecik2 selalu juga memancing tiap kali blk umah nenek dan atuk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...