instagram

Wednesday, June 8, 2011

Beryani Gam Pontian

salam all :)

Entry makan2 kali ni ialah di restoren Beryani Gam Pontian ..restoren oficemate saya En. Norazlan :)..Hari Isnin lepas merupakan hari pembukaan rasmi restoren tu..maksudnya makan2 free la kan..:)

Tanpa melengahkan masa, kami beramai-ramai ke sana :) antara lauk yg disajikan ialah ayam masak merah, daging kurma, jelatah timun dgn nenas dan dalca :)..nasi dia sumpah sedap..sehingga menjilat jari ;p

ok, bukan setakat makan di restoren je, untuk sesapa yg nak buat catering bole order jugak..untuk penghantaran ke rumah terus..bole jugak dibuat tapi pastikan rumah anda sekitar 3km dari restoren :)

kedai dibuka dari jam 10 pagi sampai 10 malam..:)

Restoren & Catering Beryani Gam Pontian
No 12, Jalan Zirkon 7E/E Seksyen 7,
Shah Alam Selangor.

Abu Bakar Mohamad (Pengurus)
014-7326275
Norazlan Baharom
019-2262878

Layan je gambar2 makan kami seopis ;p

sedap :)


kami seopis
habes licin..nampak sangat sedap yer..sekian ;p

**picture taken using FE-280 Olympus

8 comments:

CengkodokPolkadot said...

I nk bukak restoran beriyani seletip plak..ok ke?

shark said...

hahahha..bongok arr u nie nyah ...u punya pasal apa pun bole..;p

Cik Fieza90 said...

wahhh cam sedap je tgok beriyani tu...terliurr...huhuhu

S..U..D..@..I..S said...

hanya boleh tengok shj, meleleh air lioq nih........

shark said...

sudais - hehe :)

cikfiza - terliur silala ke restoren tu..try pekena :)

herumi said...

Salam. hahaha, apsal letak gam ek? patut la susah nak kentut lepas tu...

Poster Menarik Membuatkan Anda Terkesima

shark said...

herumi : hahahha..tak tahu la saya ;p

BeryaniGamPontian said...

Thank U..Thank U shark ..for promoting my restaurant..bawak kekawan&family nanti I beri discount...may allah bless U&yr family :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...