instagram

Tuesday, June 7, 2011

dari yang lama tukar ke baru..

salam all :)

Kami (saya dan kakak ipar namanya kak sue)baru register untuk P1 Wimax yang baru punya pakej..sebab line untuk P1 kat rumah saya memang stabil dan bagus :)

Sebelum nie saya guna yg modem warna itam berbentuk petak dan bayaran bulanan saya ialah RM49..tapi dengan pakej baru ni hanya perlu bayar RM100 untuk register..dapat moden besarrrrr punya :)..bayaran bulanan untuk 6 bulan pertama ialah RM49 dan bulan yg seterusnya ialah RM99..

saya kongsi bayar sama kakak ipar kesayangan saya ini ;p..bahagi 2 konsepnya,kata sharing is caring :) harusla share2 kan..sebab untuk pengetahuan semua pembaca, dengan pakej baru ni ia sesuai digunakan untuk 5 user..speed 1.2Mbps dan usage kuota 20Gb..

pada saya lajula..nak lelaju sangat nak kemana pun kan ;p..untuk info lanjut lawatla http://www.p1.com.my/wimax/superbroadband.aspx

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...