instagram

Thursday, May 26, 2011

Wide neck nipple for baby...

salam all :)

saya ada nak share sikit info pasal puting untuk wide neck bottle..contoh wide neck bottle yang popular adalah seperti Avent and Dr.Brown...

Saya tak pasti la orang lain punya stail, sesetengah orang kalo guna Avent punya botol susu sure akan guna Avent punya nipple jugak tapi tak bagi saya...saya guna botol Avent tapi untuk nipple dier saya guna pelbagai..saya ada guna 3 brand selain avent..iaitu Anakku, Japlo dan Baby OK..:)

salah satu sebab saya pelbagaikan jenis ialah sebab harga dan kualiti..sekarang Avent punya nipple dah naik harga ke RM23.90 untuk 2 nipple...berbanding dengan Anakku hanya RM6.90...Japlo RM7.90 dan BabY OK RM6.90..Dalam semua brand tu saya suka Anakku sebab kualitinya bagus dan tak bocor....bagusss..tumbs up!!yang lain2 tu biase jela..Avent ok tapi sebab mahal dan tak tahan lama berbanding Anakku punya brand..

So kepada ibu2 kat luar sana yg pakai wide neck bottle, jangan risau pasal harga..apa2 brand pun bole masuk..:) cubalah kalo tak percaya :)

wide neck nipple
Anakku brand
Japlo brand
Avent brand

3 comments:

Nora Karim said...

hi shark.. saya pakai avent jugak... saya tak pakai brand wide neck nipple yg lain sebab, brand yg lain semua satu lubang je... tapi avent ada 4 lubang, sama dengan nipple kita... tapi baby shark boleh pakai tu ok la.. baby saya dia akan tersedak bila pakai satu lubang yang besar macam brand2 yg lain... :-) (saja nak share...)

shark said...

hai nora..:)memang..brand lain satu lubang je tp u kene pandai pilih brand sebab tak semua ada lubang besar..cari yg kecil sikit dan yg sesuai dengan anak kita..hihiu..kalo bole dapat yg lebih murah apa salahnya kan...hahah :)

Nora Karim said...

hihihih.. betul.. kalau boleh mmg la nak reduce costkan.. xpe la nanti saya try yg lain... thanks for sharing... :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...