instagram

Tuesday, April 19, 2011

online shoping

salam semua :)

Lama tak update blog disebabkan beberapa faktor utama iaitu kerja sekolah terlalu banyak sampai tak cukup jari mau taip..tu belom masuk test lagi,baca buku lg..kekangan mase gitu :)

Kali ni mau share pasal online shoping kat thepoplook.com and jipaban.com :)

Kenape tetiba online shoping..ohh saya agak terbiase online shoping pada baju nely je,baju saya, saya tak shoping online..lebih suka ke kedai sebab opis saya shop lot area kan..so banyak sangat kedai baju kat sana..senang balik keje shoping je baju kejap ;p

kali ni terpaksa buat sebab mahu siapkan assgnment web engineering subject..yang mana kene cerita pasal website yg kita selalu lawati gitu..pilih 2 dan buat perbandingan..apa bagus dan apa yg tidak :) tak tau nak pilih apa makanya pilih jela online shoping..jipaban dengan thepoplook.

kedua-dua shoping online site ni bagus..bagus pada item dan harga jugak..tapi saya agak kurang suka dengan jipaban punya kaedah pembayaran..saya rasa kurang user friendly..sebab nak kene upload image untuk resitla..remeh saya rasa.

Tak pada thepoplook..yg mana nak bayar sangat senang..tak perlu perkara2 remeh yg bagi pening pala :)i like!!

Tak caya u oll try la shoping kat sana..
jipaban.com
thepoplook.com

picture kat bawah nie ialah barang yg saya beli..beli yg simple je sebab testing kan..lenkali bole beli lg..:) 

from thepoplook.com
from jipaban.com

2 comments:

Unknown said...

eh...seronok ka online shopping ni? mcm takda thrill shopping...kalau live shopping mcm exercise...naik run tangga shopping complex...boleh pilih sendiri brg yg berkenan...

shark said...

hai khairil...saya suka shoping online sebab kekadang malas nak ke kedai kan..haha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...