instagram

Tuesday, April 5, 2011

material kitchen kabinet..

salam :)

ada beberapa kawan saya bertanya mana saya buat kitchen kabinet saya sebab maklumla harga nya murah kan ..kalo order kat galeri kabinet biasa mau harga nya berbelas ribu kot..

oleh kerana budget tak begitu besar..saya order direct dari kilang perabot...sebelah taman saya je..;p bole??
haahhah..:)

ok saya letak sekali lg alamat kedai ni kat sini..mana tau sapa2 mau order dari kilang ni..bole terus je..sumpah murah..dan cina ni sangatla bole bertoleransi kekdahnya..:)

alamatnya : Leong Seng Furnishing and Decor Sdn. Bhd (762236-U)
                  Lot 1927/5&6, Jalan Kampung Jawa, Batu 7, Bukit Kemuning, 40470 Shah
                  Alam Selangor.
                  Koh Leng Pheow 019 3656 945, 016 2381 699.

Material Kabinet saya ialah mieco melamin (kayu berlamina) warna putih.
Jenis pemegang ialah aluminium.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...