instagram

Friday, December 10, 2010

Narnia- tgk movie waktu pejabat, sila jgn tiru..;p

Ehem ehem..saya tgk ini movie ketika waktu pejabat ya..jadi jgn tiru perangai buruk saya..huhu, eh bukan la, bos yg bg kebenaran apa untuk tgk movie waktu pejabat..cool huh?!..best sebab boss saya bg tgk movie jadinya saya dgn partner in crime for shopping, emily pergi ke sunway pyramid to watch the movie..3D movie so the ticket price is more expensive than usual..;p..RM21..


hensem amat..nak nangis tgk..;p
my ticket..;p
jalan ceritanya?..ok ok sahaja komen saya, saya lg suka prince caspian..the previous one..:)3 bintang jela kot dari 5 bintang hhaha..sekejap je rasa tgk citer nie..dlm lebih kurang 2 jam gitu sedangkan the prince caspian dulu mcm 3 jam gitu..pegila tgk kawan2 kalo ada mase lapang ;p

**lupe tangkap gambo dgn emily..ishhh ..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...