instagram

Sunday, December 12, 2010

Kenduri berkhatan umah Kak Yati..

Salam..:)
Bila sebut je pasal kenduri ohhhh mestila best kan sebab ada mkn free gitu..jiran sebelah rumah merangkap ibu pengasuh nely telah mengadakan kenduri berkhatan untuk anak bongsu mereka..mohd Hasfizzi..bole tahan ramai jugak jemputan dan kalo tak silap saya ada 300-400 jemputan la..dan semua makan yg disediakan adalah secara bergotong royong sesama jiran..:)..

dan kenduri pon bermula..jemput mkn na...;p

sambal sotong
ayam rempah..
sayur campur jawa stail...:)
kari daging lembu..
ulam..
air asam..
pulut kuning, rendang ayam, donut and tembikai..:)
ini buah sedap giler, campuran buah epal  dan lai..gaul sama asam boi atau asam ko..;p
**sila jgn berasa lapar bila melihat entry ini..;p

2 comments:

Deeyaudeen Sabri said...

oit.. nak sket makanan tu.. lapor ! hehehe :) lame x kacau ko lepas lepas emblem honda tu ! ;)

shark said...

hahah..tah..tula pasal..aku ingat cam nak buat byk2 sket entry pasal keto..baru leh tarik ramai sket reader lelaki kan..?hahha..aku rajin gak tgk blog hg..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...