instagram

Wednesday, November 17, 2010

Minggu stress!

Hai all..:)
Selamat hari Raya Aidiladha saya ucapkan pada semua umat Islam di Malaysia dan seluruh dunia..mulakan pagi raya dgn mandi sunat Aidiladha...sarapan dgn Kopi Jantan dan jugak ini dia, nasi impit sama kuah kacang sama itu sayur goreng dan last skali kari ayam..huhu..:) best...



Mulakan pagi jugak dgn rasa yg sgt tak best..sebab?? ohh begitu byk keje tertunda di opis, company saya telah migrate system from the existing to the new one..CRM (customer relationship management system)..which manage the whole company operation (including leads, invoices, quotation, projects, products and so on..) who develop the system?? hohoho of kos la saya kan.;p (muka tensyen ketat)..Jadinya, semua bende saya buat, backup database, upload files and GUI, unit testing, repair defects and bugs...semualahhh..pening kapla, sakit jiwa hati melara, sabtu ahad pon keje tp dari umah la..huh letih..:(

Memandangkan raya hari nie, jadi saya namakan hari makan2 sedunia, makan jek keje, td ptg dlm pukul 4 mkn sup dgn steamboat kat umah Kak Yah, pastu pegi umah kak siti plak belasah laksa penang semangkuk huhu..kenyang terlajak ;p

**slamat hari raye..maap zahir dan batin..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...