instagram

Thursday, November 11, 2010

Keguguran rambut selepas bersalin..

Saya pasti ramai wanita kat luar sana mengalami masalah yg sama dgn saya iaitu masalah keguguran rambut yg teruk selepas bersalin...saya ada cuba 1-2 syampu tp semua tak menjadi. Tiba2 teringat dulu mase kecik2 saya pernah pakai minyak rambut dari Mustika Ratu sampai rambut saya jadi lebat dan hitam..puas hati la pakai, sebotol mase tu dlm lebih kurang RM9 ..skang mungkin dah naik kot harganya...:)

Jadinya, bila teringat jek Mustika Ratu, saya pon pegi cari Mydin..:) Jimat maa..;p tetiba nampak syampu ni..Syampu Bayam (cute gel nama ;p ihiksss) baca label kat belakang dier cakap mampu mengurangkan keguguran rambut...saya nie main cuba jek, so amek la ini syampu, dengan harapan yg besar..keguguran rambut akan berkurangan...

Pakai dlm seminggu jek, mmg rasa kurang giler...seriusss, rambut saya dah tak byk gugur, wahhh menakjubkan bukan..;p..pastu saya pakai jugak dgn perapi Dove for hair fall control la..:) hasil amat menakjubkan..rasa kat cni mcm nak sharing and caring gitula kekdahnya, kalo sesapa ada masalh rambut, dan nak cari jln penyelesaian yg murah dan cepat, bolela cuba ini syampu Mustika Ratu..:) Murah hokey!! hanya RM9 untuk syampu tu dan perapi Dove tu ak pastila harga dier, kurang dari RM10 rasanya..:) Mungkin syampu nie hanya berkesan untuk saya tp kalo tak berkesan tuk anda2 yg lain..saya tak pastila, tp tak salah mencuba sbb tak mahal pon, takkan rugi pon..;p

ini syampunya..syampu Bayam ;p
syampu bayam dan perapi Dove


1 comment:

Chico said...

salam,saya tgh preggy skang..memang tgh cari minyak telon yg bagus.tanakla gune yuyi nanti mak mesti bebel,huhu.
Set berslin mmg teringin NR sbbnye kawan2 opis yang pkai sume slim mcm sebelum pregnant dulu.
Shampoo bayam pun nak belila,hehe..
lagi satu lulur kocok mustika ratu,pakai je,keluar abes daki berketul2..(kekekek)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...